Podobne artykuły
Jakość czy niska cena?
Polacy są najbardziej lojalni usługom z branży gastronomicznej. Ponad połowa respondentów wskazuje restauracje i bary (60,5%) oraz kawiarnie (9,6%) jako miejsca, którym są najbardziej lojalni. Usługom fryzjerskim wiernych jest 24,8% badanych, a kosmetycznym tylko 3,2%.
Moda na window shopping. Oglądamy w sklepie, kupujemy w Internecie
Ponad połowa badanych (51%) odwiedza galerie handlowe w celu obejrzenia produktów, które planuje kupić w Internecie. Przyznaje się do tego ok. 53% mężczyzn i 49% kobiet. W grupie „oglądających” produkty w centrach handlowych jest znacznie więcej osób młodszych do 35 roku życia (ok. 57 proc) oraz takich, które zarabiają więcej – pokazał raport pt. „Wizerunek […]
Szczoteczka do zębów. Tradycyjna czy nowoczesna?
Szczoteczka do zębów – zwykła czy elektryczna? Jaką wybrać, czym się kierować przy zakupie i jak prawidłowo jej używać? Bo wbrew pozorom wcale nie jest to takie oczywiste – ponad polowa Polaków nieefektywnie myje zęby.