Podobne artykuły
Jak świadomie budować swoją markę?
25 marca w warszawskim MONTA BISTRO & BAR odbędzie się prestiżowa konferencja pod hasłem „Świadome budowanie marki. Skuteczne narzędzia kreowania wizerunku firmy”. Wydarzenie organizuje warszawska agencja PR I.D.MEDIA na czele z Iloną Adamską – właścicielką.
Antykoncepcja a udany seks
Nawet 55% kobiet i 57% mężczyzn uważa, że antykoncepcja może w pewien sposób wpływać na jakość relacji intymnej. Najczęściej negatywne działanie przypisuje się najchętniej stosowanym przez pary prezerwatywom – zarzuca im się, że nie są wygodne, zabijają romantyzm i osłabiają erekcję.
50 mitów o urodzie. Cała prawda o kosmetykach
Cała prawda o kosmetykach organicznych, botoksie, komórkach macierzystych i wielu innych rzeczach według Jany Zubcowej – znanej rosyjskiej dziennikarki.